Årsmöte 14 februari

21 DEC 2019 12:44
Fredagen den 14 februari kl 18.30 har Uppsala LK årsmöte i källarlokalen på Sysslomansgatan 31
  • Skapad: 21 DEC 2019 12:44

Vi börjar med sedvanliga årsmötesförhandlingar och därefter bjuds det på mat och dryck. På årsmötet har ni chans att vara med och påverka klubbens verksamhet för 2020. Det är därför viktigt att många medlemmar kommer så att våra beslut representerar en så stor andel av klubbens medlemmar som möjligt. På mötet kommer även 2019 års ULK:are (dam respektive herr) att tillkännages. Ni medlemmar kan nu därför rösta om vem ni vill ska bli årets ULK:are (dam och herr). Årets ULK:are ska vara de som ni anser har gjort de bästa insatserna för klubben på eller utanför löparbanan under 2019. Ni kan rösta till klubbmejlen via svar på detta mejl. Sista dag för röstning är 1 februari.

Motioner (förslag) till årsmötet ska skickas till klubbmejlen (This is a mailto link) senast 24 januari.
Styrelsen planerar en motion angående att föreslå ändrade distanser i Bore Cup. Om ni kommer på årsmötet så kan ni vara med och påverka detta.
Ni har även möjlighet att komma med synpunkter om detta på klubbens Facebooksida.
Skribent: Tobias Nordquist
Epost: This is a mailto link

Vill du bli medlem?

Läs om klubben här.

Stöd klubben genom att gå till Gräsroten och ange Uppsala LK  som din favoritförening när du spelar på svenska spel.

Stöd ULK när du handlar på nätet!

Här hittar du sponsorhuset REA-kampanjer

Ladda ner Sponsorhuset-appen! Nu finns Sponsorhuset som App att ladda ner på för både iOS och Android. Med appen på din telefon och surfplatta blir det mycket enklare att stödja Uppsala Löparklubb när du ska beställa saker på nätet. Ladda ner den här och kom igång!
App Store och Google Play

Besök Uppsala Löparklubb
på Facebook

Kontakta admin för att bli inbjuden till facebook-gruppen